Ramadan van

2014.06.28. 23:22

CAM01855.jpg

Ezek üres kólásdobozok lennének??? Végülis, ha már ramadan van? De most tényleg...Törökül tudók előnyben... Én nem vagyok az, de azt látom, hogy valamit nyerni lehet...

És csak nem bírtam magammal, megnéztem, hogy korábban milyen reklámokat tolt a CC ramadan idején. Hát nézzétek... Ezeket legalább lehet érteni. :-)

ramacoc.jpg

Bréking: Mindenhonnan eltűntek a kaja- és italárusok, szóval a nappali nagy utca-étteremnek egyelőre vége... Se egy pereces, se egy balik ekmekes, se egy dinnyekockázós, se egy gránátalmafacsaró... A gesztenyés bácsi se jött ma dolgozni. Az elárvult taligák között ördögszekeret hajt a langyos sztambuli szellő...

CAM01877.jpg

Azt hiszem, csomagolok is, de azonnal. Na, jó, az Ayasofia környéke épp nem ürült ki, hiszen a többezernyi turistát etetni és itatni kell, de azért arra én sem járok mindennap...

De aztán le bukik lefelé a nap, máris jöhet az iftar,

110802_17_120245798.jpg

ami szemmel láthatóan is több, mint az ördögszekér arrébb rugdosása... de inkább olvassátok el, a wiki is elég, ha nem akartok elmélyedni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sztambul.blog.hu/api/trackback/id/tr776446557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása