Izgulni nem kell (?)

2014.03.12. 09:07

Az esti tüntetéseknél hol másutt, mint hogy itt, az én házam előtt toltak össze útzárrá néhány kukáskonténert, majd gyújtottak fel… S nem a jobb jegyért jöttek. Hanem emiatt.

Éppen hazaértem, mikor elkezdődött s az ablakból 3D-ben „élvezhettem” a műsort, de meg kell, hogy mondjam, nem volt vicces. Igaz, a tüzet felügyelték és nem látszottak harci veteránoknak, csak nagyhangú egyemistáknak, és persze majd’ minden tüntető fotózkodott a lángok előtt, de én a mintegy másfél órás – nekik – entertainment után akkor lettem csak nyugodt és fogtam hozzá az átöltözéshez, lepakoláshoz (addig a kezem ügyében volt telefon, laptop, táska útlevéllel stb.), amikor megjelent egy kisebb rendőrségi tank, széttolta a blokádot, majd ágyús poroltóval lerendezte a tüzeket, illetve még 1-2 szakasz rohamrendőrös is végiggrasszált itt az ablak alatt… Érdekes módon, ekkora már a tüntik nem voltak sehol… Vagyis itt biztosan nem. Aztán eltelt még egy negyedóra és már pakolásztak is az utcabéliek, seprűzgettek, szedegették a szemetet és az autók is jártak. Csak a porraloltás nyomait lehet még látni az aszfalton. Reggel meg még azt sem.

CAM00124.jpg

CAM00126.jpg

Ennek ellenére minősített garázdák (itt is).

Gondolom, nem jut eszükbe egy pár évig a Balcsin nyaralni, vagy Erasmus ösztöndíjasként Szegedre jönni, nehogy még alkalmazni kelljen rájuk a Btk. 3.§ (2) bekezdésének aa) pontját. ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://sztambul.blog.hu/api/trackback/id/tr315855780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása