Nem fogok itt értekezésnyi szöveget közreadni az épület jelentőségéről és szépségéről, de a történelméről sem, el lehet olvasni a könyvtárnyi irodalmát. A lényeget egyébként is összefoglaltam múltkor

De azért nem bírom ki, hogy ne tegyek ide még 1-2 képet. Főleg, amióta megtaláltam ezt. Sajnos, nem én készítettem, hanem az Assassin's Creedesek... A játékban így festett a templom, s lehet, hogy ezer éve is. Állítólag nem nagyon tudják a várostörténészek, hogy Bizánc egyébként hogy nézett ki valójában... Az ott a mai képe hátulról...

800px-Hagia_Sophia.png

Ezt sem én készítettem, mivel épp most a fele belül fel van állványozva. De tényleg ilyen. 

hagia_sophia_aya_sophia_istanbul_turkey_travel_photography.jpg

Na ezt már én készítettem: eredeti üresen + Miniatürk változat Gyermekkel + eredeti Gyermekkel

HagiaSA.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sztambul.blog.hu/api/trackback/id/tr216092526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása